Bok-söndag

Janne var gullig och tog morgonrundan med Bamse idag oxå. Så skönt att få ligga och dra sig. Jag gick upp efter 9 nångång och frukosterade i lugn och ro. La mig sen med Ebbas bok, och förutom ett avbrott för en skogspromenad med Bamse så sträckläste jag ut den. Tyckte den var fantastisk!



På skogspromenaden mötte vi tre unga rådjur som stod och kikade på oss... tills Bamse började skälla, då tyckte de att det var dax att ge sig av!

Jag tog oxå fram knyppeldynan och höll på en stund. Ska försöka hinna göra alla övningsspetsarna igen och söka in till fördjupningskurs i Vadstena i sommar :O)



På kvällskvisten har Janne packat upp våra nya sängar och fixat med dem. Vi har varit in och hämtat hans Åländska sysslings lettiska flickvän vid Cityterminalen och lämnat henne i Vikingterminalen samt hämtat samma sysslings föräldrar i Vikingterminalen och skjutsat dem till ett hotell där de ska tillbringa natten innan de far vidare till Grasse. Kul att träffa den lettiska flickvännen, ambitiös och språkkunnig.

Nu tänkte jag kolla in Wallander innan nattsvängen. Imorgon ska jag plugga igen. Tänkte strukturera upp min tillvaro så jag pluggar på vardagar och är ledig på helger, inget mer tentastressande utan denna kurs ska få förbli så rolig som jag tycker den är!

Nu... mot Wallander!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0