Nu så....

... är det bara att sätta igång. Böckerna är laddade, tentan på skärmen, internet ska av.

Gick upp klockan 8.00 imorse, taggad som bara den. Fick ett mail igår om att omtentan av hindu/buddha-kursen blir den 13:e... och hemtentan ska vara inlämnad den 12:e... så nu rackarns gäller det att ligga i! Omtentan skulle vara den 18:e sa min lärare så jag har lagt den åt sidan, men nu är det bara ett läge som gäller och det är FULLT ÖS! Efter en kortare morgon-Bamsenad än vanligt åkte Monica och jag för att handla på Willys. Frys och skafferier gapar tomma och mat måste man ju ha. Bamse skithund passade på att rymma när vi bar in kassarna, först blev jag arg, sen fortsatte jag bära in och stoppa i kyl och frys... SEN gick jag ut i skogen för att få tag i Bamse rymmare. Inga problem. När han såg mig komma (kopplet gömt i fickan) fullkomligt rusade han upp i min famn. Skogen var inte lika rolig utan mamma tydligen. Sen var det pussar och beröm när mamma har en så duktig pojke som kommer in så fint. Han var full med is i pälsen eftersom jag var tvungen att duscha vissa delar av honom efter morgonsvängen så nu ska jag jobba hårt med tentan ca 1,5 timme innan vi går ut en riktigt lång sväng.

Så... Hepp hepp!


         Embroidery in progress ;O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0