Skit!

Somnade på soffan medan jag väntade på Linnéas kompis. Janne väckte mig med nån dum-hurtig kommentar och jag blev skitsur! Jag sov så gott! Och jag är så trött! Han har fått äta upp mer än han gjort sig förtjänt av för ikväll är jag långsint, och jag är helt väck i huvet, så trött är jag!

Linnéas kompis och jag hade missuppfattat varandra så hon kommer imorgon istället och det passar lika bra, kanske mycket bättre om jag får sova bra inatt. När Janne väckt mig och jag fått tag på Linnéas kompis så gick jag ut med Bamse, duschade och åkte till Skebohof kinarestaurang och åt fyra små rätter ... själv. Sur som en citron, men jag fick upp blodsockret iaf, åt ju tidig frukost och har jobbat en del fysiskt förutom de timmar som ägnas åt hundpromenader.

Nu när jag kom hem har jag vikt bort det enorma tvättberget (... igen) ... ska nog gå upp och göra sams med Janne nu. Han är inte heller jättepigg och vi behöver inte bete oss som småbarn. Fast man gör det ibland ändå.

                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0