Slut i rutan!

Så har jag bestämt mig för att lägga hemtentan på lådan imorgon! Nu får det vara nog. Har tillbringat hela dagen hos Su som hjälpt mig med språk och reflektioner, vilket jag är oerhört tacksam över, men nu vill jag inte mer! Nu är det dax att övergå till salstentan på torsdag.

Huvudet är som bomull, jag känner mig febrig och ögonen ser allt genom ett grått töcken. Ska nog ta ut Bamse nu och krypa i koj sen. Bättre att vi vaknar tidigare imorgon än kämpar oss uppe nu bara för att ...

                                

Kommentarer
Postat av: Nilskristin

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-09-14 @ 08:14:05
URL: http://nilskristin.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0