Snöstorm...

.... utanför mitt köksfönster och inga varningar för snökaos??? Det har ju varit kaos hela vintern enligt tidningarna! Nu handlar löpsedeln på nätet om snubbar som bajsar på butiksgolv i Finspång och lurendrejar-elbolag! Vadan detta?

Sov faktiskt gott efter några puffar astmaspray inatt. Vaknade av Bamse 10 i 8 och var inte så trött som jag brukar med tanke på hur sent jag kom i säng. Fortfarande ont i hälsenan och så snöandet då, så det blev en långsam promenad på 50 minuter.



Nu sitter jag med morgonkaffet, Ragnar på axeln och en svartsjuk Bamse under stolen. Ska ge djuren frukost och ... ja, ska jag klämma ett avsnitt "Morden i Midsomer" till eller börja läsa boken? Om några timmar ska Bamse ut igen, sen ska jag till terapin, biblioteket och ny kurs om Nya Testamentet... undrar om vi fått tentorna i facket än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0