Bio... nu båt..

Haft en härlig eftermiddag på stan med Monica. Först terapi, sen gick jag över till Medis där Monica och jag såg "Melancholia"... Jag behöver fundera på den innan jag säger nåt om den... den var typ konstig och läskig.


                  

Sen åt vi gott på Pizza Hut innan vi skildes åt. Hem och titta lite på TV innan jag stekte hamburgare till morgondagens middagsmål och packade ihop. Nu är jag lite stressad... ligger efter i tidsplaneringen (som vanligt) och jag har nycklarna till båtklubben, Janne jobbar till 23 så nu får jag sätta fart... ska duscha och packa bilen, för inatt sover vi i båten. Imorgon nya äventyr!

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD

Åh jag blir så sugen på att gå på bio när jag vet att andra gör det! ):

vilken är den bästa filmen du har sätt på bio då? :D

2011-07-04 @ 14:25:37
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0