Easy peacy....

Hade ambitionen att åka och träna strax efter sju imorse, men nu börjar saker falera så det är dax att dra i bromsen. Svullna ögon och tendenser till huvudvärk, öppnade fönstret och vinklade persiennen och låg kvar i sängen... Sen kom ösregnet och åskan. När spänningarna i huvudet lagt sig något gick jag upp och matade djur, åt frukost och duschade... packade lite av det som torkat över natten och av sådant jag behöver till morgonrutiner som tex tandborsten... nu ska jag nog våga mig iväg utan att huvudvärken blommar ut. Regnet har stillat sig något och jag har gått ner i varv. Jag kommer till jobbet en timme sent, ingen fara på taket för jag har inget inbokat. Det var träningen jag "missade" och det har jag "överlevt" förut. Lugn och fin. Easy peacy!

                  
                     Solnedgång på Aspö i påskas, ångbåtsbryggan

Kommentarer
Postat av: Snurran

Den bilden gick inte av för hackor! Ha en skön midsommar, hoppas vi slipper värsta regnet... :-/

2011-06-23 @ 13:13:04
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Lisa-olsi

Vacker bild.

Vill bara önska dig och de dina

en skön och trevlig midsommar :)

Ha det gott // Lisa

2011-06-23 @ 22:15:03
URL: http://olsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0