Black Swan!

Bekki och jag har tillbringat kvällen på Heron City! Först löste vi ut våra bokade biljetter till "Black Swan"...

                       

.... sen gick vi på Pizza Hut!


Maten på faten tog snabbt slut!


Knäpp-bilder...

                     
                      På väg till bion...


.........efter att ha köpt biogodis!

                   
                    Träffade en gammal kompis i foajen!

 
Black Swan var jättebra! Lite seg i början... men den ökade snabbt till crescendo av psykologiskt otäckeri, en handling där man inte visste om ballerinan blivit helgalen eller bara levde sig in i rollen 200% ...

Vi åkte hem. Bekki tog Bamse på promenad, hon skulle ut och gå med en kompis. Själv såg jag slutet av Morden i Midsommer och gjorde klart babytröjan. Ska virka en liten kant med knapphål bara...



Det blev sent i natt och hyfsat tidigt imorse ... Sängen är skön!

Kommentarer
Postat av: Anonym

En bild säger mer än tusen ord ;-)

2011-03-27 @ 18:01:28
Postat av: Marianne

Ops...nu ser jag att mitt namn inte kom med???

2011-03-27 @ 18:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0