Jobbet!

Idag har jag tillbringat flera timmar på jobbet. Det var väldigt trevligt. Först ett bra samtal med chefen, kunde kopiera några bibelkommentarer till interpretationen, tillbringade ett par timmar på Filtklubben där jag jobbade på den bruna babyfilten ... och sen ytterligare nån timme med en kollega.



Hem och ut med Bamse. Träffade en hundkompis och vi blev fast i samtal en stund - om småhundar, hunduppfostran och allt möjligt...

                          

Sen hem till Janne och värma mat. Åt två chokladbitar oxå... annars har jag varit ståndaktig i mitt nutrilettande och bara middag som enda mål.

Nu har jag kollat upp begravningskläder och skor till imorgon. Ska stryka en skjorta och laga ett litet hål i kavajen... sen ska jag handarbeta en stund med nåt...

Kommentarer
Postat av: Snurran

Vilken fin bild på vovvarna :-) Tänk att varje gång jag läser om filtklubben så läser jag fel och läser flit-klubben - men iofs.är ju inte det så fel heller, de är verkligen flitiga! :-)

2011-03-03 @ 20:18:30
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Guggelutt

Det är ett sånt där bra namn, det blir rätt hur man än uttalar det ;O)

2011-03-04 @ 19:30:43
URL: http://guggelutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0