Öser på lite...

Mycket som ska fixas nu. Har uppgraderat hemförsäkringen så den täcker utökat reseskydd oxå. Skickat iväg viktiga mail har jag gjort och ska nu fixa ett reseapotek, skriva komihåglista för packning, betala en skuld på zoo och fixa ögonbrynen, tänkte jag... innan jag sätter mig med recensionen... eller så får jag planera om nånstans. Till kvällen ska jag åka in till Gallerian och leta reda på en bankomat som lämnar ifrån sig Euro (enligt en lista på internet) innan jag går på musikal med min "gamla" kompis. Dusch och doggywalks ska in nånstans oxå... och så har jag lovat att laga köttfärssås till familjen innan jag sticker :-D

Nu har jag samlat tankarna så nu öser jag på en stund till ;O)

Nu är det bara armarna kvar på tröjan :O)

                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0