Tisdagen fortskrider

Har hunnit det mesta på recensionen idag. Inte hela som jag hade hoppats, men en god bit iaf. Gick ut med Bamse och lagade middag till familjen. Terapeuten har bytt tid till imorgon och precis när jag skulle åka till skolan ringde min knyppellärare och ställde in, han mådde inte så bra. Men seminarium i skolan blev det. Jag hade glömt glasögonen och det blev lite jobbigt, men det gick när jag la Bibeln på kompisens bänk och kisade.



Janne hämtade mig i Högdalen så vi kunde åka och handla tillsammans. Nu sitter jag och laddar ner alla årets foton på back-up-CD så jag kan tömma kameran inför helgens äventyr. Det är SEGT och jag är trött efter den fantastiska kvällen igår. Tant orkar inte som förr :-D

Jens har gjort nåt busigt på jobbet... http://www.youtube.com/watch?v=MiorLRkNN-g

....och nu kom sista CDskivan ur datorn så ut med Bamse och i säng :O)

              
               Ännu en utsiktsbild från Campus Ersta. Birka Paradis lägger ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0