"Hej Ragnar"

... var vår välkomsthälsning när vi kom hem. Ragnar kom direkt och satte sig på min hand när jag stack in den i voljären. Småfåglarna hade flyttat ut i köket, de hade rymt för Rebekka i tisdags och flyttat in i Ragnars lilla bur i köket... Hm... Det är spännande med djur!

Men dagen då? Den började kl 6.00 imorse av våra mobiler som larmade. Kvart över sju satt vi i taxin till flyget och vid åtta var vi på Palma flygplats. Hemfärden gick bra, lite turbulent över södra Europa och då rinner handsvetten på mig + hjärtat bultar. Men sen var det lugnt. Hann läsa flera av Paulus brev (Nya Testamentet) innan ögonen kroknade. Jens hämtade oss på Arlanda.

Bekki var på konsert! Monica och Linnéa har ju sjungit i Kör för alla med Caroline af Ugglas och i em var det konsert på Circus i Stockholm. Synd att vi missade det! Men men, vi kom ju ner säkert på jorden igen, inte fy skam det heller!

Jag har laddat upp massa bilder på Facebook och provar nu att ge er alla tillgång till dem här! Tills jag vet hur det har funkat så bjussar jag på denna :O)

                 

Satt och läste om det upptrappade våldet på flyget och när vi kom hem fick jag veta att det mördats i Stockholm oxå... och Bekki vet förstås vem det är. Jag vill flytta!  
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13025489.ab ... men det kan ju hända vadsomhelst varsomhelst så vart ska man ta vägen?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13025830.ab

Nej, nog med elände för ikväll. Ska slappa lite och imorgon ska vi hämta hem lilla Bamse oxå. Längtar efter hans lilla viftande svans och varma nos!

Kommentarer
Postat av: Snurran

Våld och speciellt dödligt våld är fruktansvärt..tråkigt att din dotter blev psykiskt drabbad ännu en gång :-/

2011-05-14 @ 22:35:33
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0