Överansträngd?

Jo, veckan har varit intensiv med skola, blodgivning, terapi, chefssamtal, övningskörning ... Johannes var en utmaning på det... sov tungt och illa inatt efter att ha njutit vid TVn med virknålen... låg länge imorse i tillståndet mellan dröm och verklighet, ni vet, huvudet är vaket men kroppen sover. Ragnar, som brukar salutera morgonen med allsköns oljud var tyst, och Bamse som brukar voffa när han vill ut på morgonen, var oxå tyst... men klockan 9 gick jag upp och satte fart ändå. Kall dusch, starkt kaffe och promenad... men det känns ff som jag är bakis... eller en begynnande migrän... eller dåligtväderhuvudvärk... Hm...


                    
                      Få saker är så roliga som en lerpöl!

Nu har alla andra djur fått sitt och jag har läst igenom interpretationen. Ögonen vill inte, huvudet blåvägrar, jag fattar inte vad jag skrivit. Jag tror jag ska försöka sova en timme... vi ska ju gå nattvakt i båtklubben inatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0