Dan

Idag är det Jannes och min 19:e bröllopsdag!

Och två minuter innan ringklockan ringde imorse ringde det på dörren...
                                            
......nej, det var ingen som vill gratulera oss, det var en besiktningsman som ska gå runt i alla fastigheterna runtom i området. Det beräknas ta ca halvåret och vi blev första huset! Har ringde på och öppnade sen dörren med den nyckel jag lämnade in till grannen igårkväll och ropade "Hallå". Vi trodde väl inte att han skulle komma till oss först! Det gjorde ju inget, han kom ju när vi ändå skulle upp, men hann fick vänta i hallen tills vi rafsat på oss kläderna.

Nu är Janne och jag packade och klara för avfärd. Husvakt, hundvakt, fågel- och sköldpaddsvakt, blomvakt - allt är ordnat. Om bara Bekki kliver ur duschen så jag kommer in så kanske jag kommer lukta lite gott oxå.

                                                              

Kommentarer
Postat av: Snurran

Grattis på Dagen! :-)

2011-11-25 @ 16:19:05
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Marianne

GRATTIS till er båda!

2011-11-28 @ 12:30:55
URL: http://maralutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0