Härliga fredag!

En bra dag. Hann massor på jobbet, fick dock inte tag på de konfidenter jag ville nå före helgen. Nåja...

Efter jobbet åkte jag och träffade Lotta i Skanstull. Thai och fika i Ringen, uppdatering på våra liv. Det händer en hel del mellan de gånger vi ses.

Hem och hämta Bamse, duschade varmt, fryser som en tok. Nu hörde jag att det kom ungar i dörren - Jens, Monica och Arto misstänker jag. Och Janne som är hemma för en gångs skull!

                           

                                                              Fredagsmyset får väl vänta lite....


Kommentarer
Postat av: Nancy Johnsson

Vilken häftig bild!! Dagens bästa skratt!! Tror jag är lite mansplågare innerst inne, skrattade gott åt pappografin också! Skrattar så lagom 8 dec. när jag ska på mammografi!! Ha en fortsatt trevlig helg man kan ju ha lördagsmys också!!Kramar till er alla!! Nancy

2011-11-19 @ 16:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0