Torsdag

Lugn dag på jobbet. Hann med en del. Öppet café på em, lugnt det oxå. Precis när vi stängde kom det in en kille som jag trodde var präst och undrade om han ev. kunde få låna ett samtalsrum... när jag googlade på honom ikväll så visade det sig att han är diakon i katolska kyrkan norr om stan. Det låter spännande!!! Hoppas han hör av sig igen!
                                             
Har varit på Campus Sköndals högskolebiblotek och lånat böcker till uppsatskursen. Det fanns inte mycket på mitt ämne... undrar om sökningen var för snäv. Men hade jag bara fått adressen till sökmotorn hade jag kanske kunnat göra det själv, men nu vet jag hur jag ska göra så jag kan nog fiska fram nåt mer själv.

Janne bjöd mig på plankstek i Gubbängen.

                                 

                                                                                   Nu blir det glass :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0