Betyyydligt lugnare idag

Första dagen sen helgen utan den där jobbiga huvudvärken. Tabletter tog jag ändå för att vara alert för det kryper långt ner i nacken ännu, men är klart på bättringsvägen. Det har varit fullt ös på jobbet idag, men roligt ös. Jämt flyt på mottagningen imorse, kändes som man kunde vara till nytta. Sen har jag administrerat: jagat myndigheter, haft samtal, skrivit förbön och förberett allhelgona samt börjat på en andakt till nästa vecka. 

                                        

Gick från jobbet vid fem, hämtade Bamse och köpte hämtpizza på hemvägen. Janne är på konferens och Bekki skulle ut och jag hade ingen lust att handla och laga mat bara till mig. Sen höll Bamse mig sällskap vid TVn där jag fortsatt sticka på Justins tröja. Bella med familj kommer till oss på landet i helgen, men jag kommer inte hinna klart den till dess, men det känns skönt att se den växa för det.

Nu säger jag som jag brukar typ...säng säng säng, sova sova sova!

                
                   Något att längta till! På lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0