Frid och fröjd

Men det började inte så. Hade en otäck ångesliknande känsla i kroppen hela förmiddagen. Gick ut en lång promenad med Bamse i solen, strök en skjorta, kollade Facebook, åt lite lunch och gick ut en kortare sväng med Bamse. Var på jobbet kl 13.00... kom huvudvärken. Jag har sällan huvudvärk, men nu i höst har jag haft det flera gånger. En arbetskompis hade tablett, sen lättade hela livet.

Gudstjänst klockan 15.00, därefter söndagmiddag med en fantastisk porterstek och hembakta muffins. Sen hjälptes vi åt att plocka undan. Jag skjutsade en arbetskompis till Högdalen och var hemma en stund efter 18.00. Bekki kom hem och jag pratade lite med henne, hur hon haft det under natten som barnvakt åt Ängla och Thyra. Satte mig vid TV-n och stickade till 21.00 sen ut med Bamse. Nu längtar jag efter sängen. Det har blivit en Alvedon till. Hoppas ingen nu ledvärk/förkylningsomgång är på väg igen!

                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0