Tuff måndag

Efter Kautchuks begravning igår kom tårarna. Rackarns vad jag grinade. Till följd av det såg jag nog rätt bakis ut imorse, ögonen var röda och svullna. Hade ett tufft samtal på förmiddagen, följde med kollegor ut på lunch och åkte sen till terapin där jag just nu är inne i en tuff period. Sen tillbaka till jobbet för möte innan jag hämtade Bamse och åkte hem för att laga middag till mig, Janne och Jens. Ragnar har varit ute och väldigt social ikväll. Janne gick och la sig ett par timmar innan sitt nattpass medan Jens och jag satt kvar och snackade. TV och stickor en liten stund innan kvällsnaden...

                                 
Känns tomt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0