Den stora tröttheten slår till!

                                 
 
Vad otäckt det är när man bara helt plötsligt blir så där katastroftrött så det är svårt att hålla ögonen öppna! Det drabbade mig igårförmiddags mitt under ett samtal. Det var inte konfidenten som på nåt sätt var tråkig eller energikrävande, jag sov bra på natten, men helt plötsligt var det "all systems shut down" ungefär, jätteotäckt!. Det höll i sig hela dan och jag skyller på de tunga svarta moln som omgav Stockholm men aldrig släppte nåt regn. Jag la mig i en soffa i vårt provisoriska personalrum på lunchen (ombyggnationer för hissen gör arbetsplatsen lite rumlisgt kaotisk) men insåg att om jag försöker vila på allvar så kommer jag snart snarka högljutt. Ringde lite samtal innan jag åkte till sommarcaféet i Hagsätra och där fanns iaf ingen möjlighet att somna. Det kom mycket folk och det bra-iga programmet om Dan Andersson var ett allsångsprogram så det gick att hålla liv i sig.
 
När jag hämtat Bamse kvart i sex och kommit hem tog jag ut alla djur och sen försökte jag laga mat, det gick väl så där. Flytande Wallenbergare typ och torrt råris (måste åka och handla snart!!), men det gav mättnad iallafall. Sen satt jag halvt medvetslös i soffan och pratade med Janne till halv nio. Han var oxå trött, så vi gick ut med Bamse och kvart över nio sov vi båda som stockar.
 
Idag väntar en spännande utflyktsdag. Rapport om det kommer så småningomen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0