Härliga dag!

Heldag i Örebro. Ägnade ett par timmar på morgonen åt att knyppla i båten, sen kom  vännerna från Örebro och hämtade oss och vi åkte till en sjö... som inte hette Falksjön men som låg nära den.
 
 
På eftermiddagen åkte vi hem till dem och vi har tillbringat eftermiddagen på altan. Gubbarna har grillat lax, Maran och jag har pratat och jag har ägnat lite tid åt broderiet. Ännu en härlig dag!
 
Bamse verkar lite piggare idag. Igår var han så trött att han gnällde sig ner i kojen. När jag skulle lägga mig var han helt lealös och jag kände ingen andning så jag lyfte upp hans huvud och ropade hans namn, då kvicknade han till. Mitt hjärta bankade som bara den för jag trodde att han dött av utmattning. Men idag har han varit som vanligt igen och har inte velat gå i koj förrän Janne gjorde det. Nu slaggar båda så gott och jag ska krypa ner bredvid.
 
                          
Natthamn: Örebro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0