Knyppeldag

Det blev ingen fågelträff på Haga för min del, jag fick fullt upp med annat. Det var väl ingen jätteförlust eftersom det regnade men jag såg på Facebook nu ikväll att det hade varit många fåglar där, bland annat tre blågula aror och många amazoner som vanligt. Vi får se om jag kan gå dit sista träffen den 1 september.
 
 
 
Bamse vägrade gå många steg på morgonpromenaden men han skitade ner sig ordentligt så han fick duscha ordentligt när han kom hem. Har plockat lite, men mest engagerat mig i knypplingen. Fåglarna har fått vara ute under tak på altan men Esmeralda fick vara inne idag.
 
                            
 
Bekki är ute och flänger, Janne jobbar och jag tänkte sätta mig vid TVn och göra nåt annat en stund. Imorgon flyttar Jens och Sandra in för då sticker Janne och jag ut på sjön. Det ska bli sköj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0