Satans hormoner!

Men nu är det sista rycket hoppas jag! Tog ju ledigt måndag tisdag för att jag hade lite innestående semester efter olyckan och jag var rätt trött i slutet av förra veckan. I lördags tog jag veckopaus i hormontuggandet och idag är det dax. Tänk att jag tycker dessa hormonpiller gett mig livet tilbaka. Jag kan verkligen leva i tre veckor, sen är det kört igen och jag mår så himla kass. Jag har försökt knyppla lite men jag har legat mycket i soffan och glott i taket oxå, grinat... och nu ikväll har ansiktet börjat svullna upp. Tänk att jag haft det så här i sju år, hipp som happ, av och till, utan förvarning. Sen i juni har jag vetat exakt när det ska hända och det är så himla skönt! Jag mår inte bättre när det kommer, men jag VET när det kommer. Om två veckor är det förundersökning och jag är lika glad som skiträdd!
 
Lite bilder på akvariet och våra fantomer m fl :O)
 
Christer är i gasen!
 
Fantomernas fenföring är så häftig!
 
Nu har Bamse och jag varit ute i regnet. Jag hoppas jag kan sova inatt!
 

Kommentarer
Postat av: Snurran

Han är en riktig skönhet, Christer!

Svar: Min snyggaste snigel :O)
Guggelutt

2012-08-07 @ 22:48:00
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0