Platå

Janne skickade mig i säng vid halv8 igår, jag snarkade högt framför TVn så han erbjöd sig att ta ut Bamse så jag fick gå och nanna. Det gjorde jag till halv 10 imorse! Så kan det gå när tanter är ute och svirar en torsdag!
 
Promenaden imorse var vacker!
 
 
Idag har vi varit och handlat lite. Mest på Hornbach. Det blev lite nya växter till akvariet. När vi kom hem från Mexico så hade akvariet drabbats av något som gick att bota med medicin mot VitaPrickSjukan. Flera firrar hade dött och många hade blåsor på kroppen. Hälften av firrarna har dött men nu har vi fått stopp på det och nu är desutom akvariet rent med nya växter. Om en vecka provar vi att köpa lite ny fisk.
 
Bamse fick grisöra!
 
 
 
Halv 8 hade vi bokat bord på Hammarby Sjöstads Bistro. Där har vi ikväll inmundigat Skaldjursplatå. Det var hur gott som helst!
 
Nu är Janne ute med Bamse och jag ska hasta i bingen! Sov gott, vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0