Vi e på lande'

Så typiskt! Men nån gång ska det ju hända... Internet-pluppen pajar. På supporten får vi till svar att den är urgammal och de ska skicka en ny, men den kommer ju först efter nyår! Så nu tänkte jag bara prova att blogga från telefonen.... Och det funkar men är lite omständigt. Men handen på hjärtat, om allt bara funkar så lär man sig inget nytt, inte inom tekniken iaf. Vi är på landet! Jag åkte hit i fredags. Först åkte jag in och förnyade körkortet vilket gick på ett kick, in i en fotoautomat och sen till en handläggare, tog fem minuter. Sen skulle Janne och jag åka och handla, men jag orkade inte då det blev en fika på Årsta Torg och en flukt på julkrubban i naturlig storlek dom finns där. Jens röjde snö från taken runt torget vilket var anledningen att vi åkte dit. Janne åkte till jobbet, jag vilade en stund hemma innan jag packade bilen, hämtade Bamse och åkte till landet. Igår kom bonden och hans fru på morgonen, de ville gå ut med Bamse...Bamse är ju född hos dem och de har föräldrarna, så Bamse gav sig glatt iväg med hela flocken. Vi bjöd in dem till kvällen sen åkte vi till Strängnäs och köpte västerbottenpaj. Det blev en supertrevlig kväll.
Sover mycket, vilar mycket,ändå börjar värken gå över i andra örat...men än finns det hopp om ett friskare 2013. På återhörande !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0