Hemmafix

Efter förra bloggen läste och funderade jag kring predikan, läste en på samma tema som jag hade för fem år sen... har ett koncept nu som jag tror håller... vill till att jag får ner det på papper bara. Åkte till terapin och berättade om drömmen och obehagskänslorna. Sen åkte jag hem och sydde väskan!



Min symaskin som jag köpte 1985. Still going strong!

   
                              
                               Ragnar ska vara med förstås!


Knyppelplattan fick plats! Nu ska jag införskaffa kardborreband så väskan går att stänga oxå!

Hämtade Bamse från dagis och efter middagen satte jag mig vid TVn och gjorde klar Jennifers mössa samt pulsvärmarna till kompisens dotter.

                    

Bamse har varit ute på kvällsnad. Jag ska sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0