TGIF

 

Idag fick jag lära mig nåt nytt på lunchrasten... TGIF = Thank God It´s Friday... Facket för onödigt vetande, men ändå.

Det har varit en bra dag. Högen på skrivbordet börjar minska. Ibland fattar jag inte vad allt kommer ifrån men just nu är det fondansökningar som väntar på att personer ska inkomma med papper, en stämpelbeställning, några konfidenter som vill bli uppringda, korrektur och läsning. En del blev gjort innan jag åkte på terapi och sen hade jag bokat in ett samtal på ett fik.

             
               Det finns flera perspektiv på goda samtal, idag upplevde jag två,               
               konfidenten och choklad-prinsessen ;O)

Hann dra iväg ett mail och fylla i tidrapporten innan jag hämtade Bamse, körde förbi McDriveIn och tankerian innan jag åkte hem till Bekki med matpåsen. Hon drog iväg till en kompis, jag parkerade och gick en kortare skogsnad med Bamse.

Nu tänker jag sätta fart med Bellas socka no2, det finns en liten chans att jag hinner till Bowlingfesten på söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0