Idag är jag BÄST!

Sov gott och länge, gick sen ut en timslång promenad med Bamse... vi satte upp affischer i området! Jag är så himla nöjd med dem!!!

                    

                              

Nu får vi se om det kommer lite nya människor på onsdag :O)

Sen satte jag full rulle med uppsatsen och det har tagit många timmar för att göra en diskussion, dra en slutsats och skriva egna reflektioner på 3st A4-sidor, men nu är det gjort och ivägskickat! Tack mamma för att du tog dig tid att lyssna när jag läste igenom diskussionen. Vartefter eftermiddagen gått, desto tröttare ögon och såsigare hjärna. Pausade två gånger, en gång för att Jens kom och hämtade sin post, då fikade vi. 

                              
                                Det blev en liten paj till moi oxå... av stulna ingredienser ;P

När Janne vaknade efter nattpasset värmde jag kotletter och bakade en stor mandarinpaj som han ville ha med sig till killarna på jobbet, han tog en långrunda i skogen med Bamse i gengäld... men nu är uppsatsen skickad och jag tänker ha en lugn och skön kväll! Idag är jag BÄST!

                                                          

Pappa mår tack och lov mycket bättre. Taskig aptit och grym värk i höften vilket han nog kommer att få ha ett tag. Han måste ha slagit sig hemskt illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0