Hemma igen

Ja, det gick ju inte! Jag pratade med Janne igår på eftermiddagen och sa att jag måste åka hem och få hjälp med smärtstillande/muskelavslappnande. Trots allt hade vi en trevlig kväll, men imorse bad jag Janne följa med hem på färjan. Han skulle ju ändå stanna nästa vecka för att hjälpa till med olika saker och vädrets makter har ändå gjort att vi inte kommer ut på sjön utan låg bara vid bryggan. Det blir ingen bra avkoppling på det sättet. Janne följde med och Jens hämtade oss vid Stavsnäs. Janne åker tillbaka på söndag och tar hem vår båt senare i nästa vecka när jag jobbar.
 
Här hemma har jag bara lagat mat, gått ut med Bamse och badad skitvovven. Janne har skördat våra egna jordgubbar och smultron till efterrrätt samt klippt gräset. Jag har mumsat i mig Ipren och känner mig rätt ok fn. Har tittat på bilderna från olyckan igen, Jannes bil är bara skrot. Det har verkligen hänt! 
 
Vi åker ingenstans utan stannar hemma. Vi tar dan som den kommer. Kanske en promenad på Djurgården, kanske en biokväll, men vi bestämmer inget i förväg... nu hoppas vi att det blir bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0