Rivstart!

Hade inte mycket i almanackan när jag kom till jobbet imorse, bara ett hembesök kl 3. Men dagen fylldes snabbt av möten, samtal, telefon och planering, dessutom hann vi äta lunch i barnlokalen och födelsedagstårta på eftermiddagskaffet. Jag tror jag fått bra kontroll över mina sommarveckor på jobbet, vilket är nödvändigt med tanke på alla akutsamtal som brukar strömma in, två bara idag. Avslutade dagen efter hembesöket och åkte hem och lagade mat. Bekki hade storstädat sitt rum och Jens tar hand om Bamse denna vecka. Jag trodde att jag skulle få tillbaka Bamse ikväll men de har tydligen jättetrevligt ute på Waxholm så ... ja, det blir varken kvällsprommis eller morgonprommis. Men det känns skönt att veta att Bamse har det så bra med Jens.
 
Ikväll har jag faktiskt tittat på TV! Det var jättelängesen! Men nacken tog lite stryk av knypplandet igår så jag kände att jag skulle göra något annat ikväll. så jag har legat framför TVn!  Imorgon kan jag säkert handarbeta igen. Jag tycker ändå kroppen har läkt både fort och bra efter olyckan.
 
Nu är det knoppardax!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0