Lång måndag

Började arbetsdagen med friskvård, tränade med Su, sen hem och duscha samt lämna bilen till Janne. Förberedande möte på fm, lunch och samtal. Mitt andra samtal ringde återbud så jag fick ett par timmar att jobba administrativt. Ligger efter i telefonsamtalen och höstens caféprogram börjar brinna i knutarna, lyckades boka in två programpunkter. Telefonmottagningen mellan 4-5 parallellt med administration och ett möte med öppen dörr, men det ringde bara en person idag så det gick bra. Strax efter halv sex var jag på hembesök och Janne hämtade mig strax efter halv 8. Frös som tokig men maten stod på bordet när jag kom hem.

Gyn har ringt och jag alla proverna var bra. Hon ska ringa om två veckor igen så att jag har "tid att fundera"... lämnar hon beslutet om operation till mig eller har hon fått kalla fötter igen? Nå, om två veckor vet jag.
                                                  
Djurmagazinet har ringt och vi har nu lagt in en beställning på ett svart 80 liters akvarium på piedestal. Längtar! Troligen kommer det på fredag men vi kan inte hämta ut det förrän nästa vecka och då blir det kvar på landet åtminstone den veckan! Nå, den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge och nu får jag ju glädjen att besöka vartenda zoo jag kan komma på och kolla fisk!

Janne och jag har varit till svärmor och hämtat hennes bil, Janne ska få låna den ett par dagar. Nu är han ute me Bamse och jag ska omgående i koj! Har bara kollat in bankkontot så jag har täckning för Esmeraldas kostnad imorgon hos veterinären....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0