H...h...hhhhaaatji!

Fy bubblan! Den där kärr-promenaden igår var jätteintressant... men nog inte så smart. Blev mycket sämre under kvällen och idag är det sämre än igår morse. Har t.o.m ringt återbud till terapin! Det är bara ett par gånger kvar, men jag pallar inte att åka till stan i det här tillståndet :-( Igår satt jag och virkade framför TV:n med näsdroppar, ipren och näsdukar till hands. Men jag har sovit gott inatt! Idag ska jag försöka klara mig utan alvedon och ipren så jag inte lurar mig att jag är friskare än jag känner mig. Inspelade program och virkning till att börja med, sen får vi se om ögonen klarar prinsess-koftan senare på dagen.


              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0