Sjuka dagar

Det blir bättre och sämre av och till. Ibland känner jag mig hyfsad och sen kommer hostattackerna. Skiten sitter fast i både bihålor och lungor. Bamse kom bara ut tre gånger igår, men han var trött på morgonen och gick och gömde sig, kom fram halv 11 och då var vi ute till 12, gick ut igen kvart i fem och kom in en timme senare och så tog Janne kvällspromenaden. Bamse verkade nöjd och jag orkade inte mer så det fick väl vara bra då. Såg "Snakes on a plane" vilket kanske inte var det mest pedagogiska eftersom jag ska flyga om tre veckor och är så flygrädd. Men kärringen får väl lov att härdas! Orkade inte göra nån middag så det blev thé och smörgås när Janne kom hem från jobbet vid 8, sen jordgubbar och glass. Vi tittade på "Morden i Midsomer" och jag gjorde klar babyfilten som ska till Lettland. Det är en likadan som Jennifer fick.

                   

Idag har jag kört iväg Bamse till dagis med tre paket kyckling- och kalkonkorv som han ska få bjuda polarna på. Han blev ju två år igår, lille plutten. Har bestämt mig för att åka till terapin men hoppa över ikonmålningen ikväll, jobbet får vänta lite till. Ska se om jag orkar ta tag i prinsess-koftan, vore kul att se den färdig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0