1 maj i Roslagens famn

Ännu en härlig dag. Helgen har varit så ljuvlig att jag inte längtar tillbaka till jobbet imorgon och ändå tycker jag om mitt jobb. 

                                                                             

Idag åkte Bamse och jag upp till föräldrarna i Roslagen. Linnéa med familj hade redan kommit upp. Vi njöt av solen, fick god mat och gick ner till sjön.


                           
Matte spelar fotboll med hundarna

                       
                        Bamse tar paus hos mamsen


FIKAAAAA!!!!

Prommis till sjön:
              
                   
                       

Linnéa med familj åkte hem vid 7-tiden, men själv dröjde jag mig kvar till efter 9 innan jag åkte hem. Såg både rådjur och en älgko innan jag kom ut till Kapellskärs-vägen.

Nu har Bamse varit ute och jag ska försöka knyta mig. Janne jobbar natt och Bekki sover hos en kompis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0