Tisdag hela dagen

Mötesdag på jobbet som varje tisdag, tre stycken hade jag idag. Han sticka in med ett besök samt några telefonsamtal och mail här och där. Åkte från jobbet så jag kunde hämta Bamse strax efter fyra. Hade lovat Bekki att hjälpa henne plugga historia. Jag kom hem före henne så jag lagade maten först, sen satte vi oss. Jens kom hem från Vetlanda och tillbringade ett par timmar med oss. Vi tittade på Outsiders om äldre vita kvinnor som har unga svarta pojvänner/makar från Gambia. Det, liksom äldre vita män som har unga thailändska kvinnor, skapar frågetecken. Vad är rätt och vad är fel och vem har rätt att avgöra. Det är komplext! Jens åkte och hämtade Sandra från jobbet kl 21.00, jag gick ut med Bamse. Jens och Sandra kom tillbaka och åt kladdkaka som Bekki bakat. Änu en tvättomgång ligger i tumlaren. Nu återstår bara sängen!


                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0