Inte som jag tänkt...

Har legat för ankar hela dagen. Ruskigt orolig mage som resulterat i obehagligheter både fram och bak. Har bara druckit lite vatten, ett glas blåbärssoppa och ätit en knäckemacka i småtuggor. Har mailat jobbet att jag jobbar hemifrån imorgon och Bamse blev kvar hos mina föräldrar. Men brorsan hade ett ärende dit upp så han kommer ev med Bamse ikväll, det vore så kul, saknar min miniplutt så mycket. Dessvärre verkar han inte ha uppfört sig nåt vidare hos föräldrarna, han har mobbat Indra och hittat på bus. Har lagt upp lite bilder på Facebook, men nu måste jag nog vila en stund. Mår bättre men har ont både här och där. Inget kaffe = huvudvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0