Grattis Ängla!

Nej, jag har inte alls glömt bort Änglas födelsedag! Men jag kom på att jag glömt skriva det i bloggen! Jag kom på det när jag skjutsade Bekki till Kista efter knypplingen. Mitt barnbarn Ängla fyller alltå fem år idag! Jag tycker inte det är så länge sen jag satt på mässan en tisdag... för fem år sen alltså... och väntade på ett telefonsamtal hur det gått och vem som anlänt... och det var lilla Ängla som kommit på morgonkröken. Idag är det oxå tisdag och jag har varit på mässa... och jag tänkte hela tiden på hur det var då, för fem år sen.
 
                                        
 
Jag har pratat med Ängla i telefonen och hon blev jätteglad när morrrmorrr ringde och sjöng. På lördag är det kalas! 
 
Efter samtalet blev det knyppling och skjuts av min egen yngsta dotter till Kista alltså. 
 
Nu börjar vi med metallknyppling! Skitkul!
 
Nu säng, imorgon datakurs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0