Booooring!

Mår illa, huvudvärk och öm... så har dagen sett ut. Har inte mått jättedåligt och inte bra heller. Legat i soffan och spelat bubble game. Orkar inte se TV, orkar inte läsa, orkar inte handarbeta... men bubble game går bra.
 
Gjorde ett försök att göra något, frågade om Janne ville följa med till Hornbach, men när jag väl kom dit sprutade kallsvetten och jag fick anstränga mig för att inte svimma. Jag trodde att en utflykt skulle hjälpa mot illamåendet, men tji fick jag, jag blev jättedålig. När vi  kom hem fixade Janne lite middag och efter det har jag mått bättre.
 
Det har svidit på ryggen sen jag kom hem från sjukan och nu upptäckte jag ett stort blåmärke efter ryggbedövningen. Den kände jag inte så jag har inte kopplat ihop det, men det måste vara den. Annars har jag legat och skavt på nån knut under operationen.
 
Den dryga halvtimme Janne och jag var borta lyckades Linnéa komma på besök. De körde hem Bekki bl.a. och så hade de med sig blommor och Ängla hade ritat en teckning. Det var ju typiskt att jag skulle hitta på nåt så dumt som att åka iväg just då! Det straffade sig oxå!
 
 
Ängla har ritat blommor till mormor!
 
Resten av dagen har jag legat för ankar i soffan. Huvudet är rätt piggt, men kroppen vill inte. Ögonen vill inte titta och nu har högerögat svullnat upp så in i bengen oxå.
 
Bekki har stuckit igen. Janne är på galej för en arbetskompis som ska sluta på jobbet. Själv tar jag väl ett parti bubbel game till. Följer väl med en liten bit på kvällspromenad sen så hoppas jag att jag sover gott inatt!
 
Morgondagen blir bättre! Jag är ändå fascinerad över hur fort jag läker! Har inte några starka smärtor alls, det molar bara. Jag kan t.o.m skratta och hosta försiktigt! WOW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0