Norje turochretur

Imorse gick jag upp klockan sex och duschade. Klockan sju satt Janne, Jens, jag och Bamse i min bil. Jens körde Janne och mig till tåget, Bamse till dagis och sen tog han min bil till besiktningen - den gick igenom utan anmärkning!


Mot nya äventyr!
 
                                         
                                         Det gick fort neråt landet!
 
Lunch i ett regnigt Hässleholm
 
Janne och och jag tog tåget från Fleminsgberg till Hässleholm där vi åt lunch och fortsatte sen med Öresundståget till Sölvesborg. Där blev vi upphämtade av en bilfirma i Norje där Janne köpt bil via internet och telefon.. ett riktigt fynd, tror vi! Den är skitfräsch! Det visade sig att bilförsäljaren ägde campingen bredvid som han varje år hyrde ut till Sweden Rock Festival. Ner gick fort med tåget, men hem har tagit sex timmar. Då har vi iof ätit middag i Ljungby och glass i Norrköping... och det har regnat!
 
Nya bilen!
 
Gamla bilen! Den är skrot nu.
 
Yummi! Middag i Ljungby.
 
Det har varit en supertrevlig dag. Jag älskar att åka tåg! Och Janne har ääääntligen fått ny bil. Men de sista tre-fyra timmarna i bilen var jättejobbiga, jag har haft jätteont av operationen. Det har varit en tuff dag trots att det inte varit så fysiskt jobbigt, men hemma går jag och lägger mig i soffan av och till... idag har jag bara kunnat sitta samt stå och gå ibland. Nu längtar jag efter sängen, verkligen!
 
Janne tog ut Bamse på kvällspromenad i regnet och har nu åkt till nattpasset. När Jens och Bekki dyker upp har jag ingen aning om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0