Sommarbröllop!

Min present till de unga tu...
 
Så fick Jimmy sin Carolina! Och det är inte slutet på en saga utan början på en! De träffades som konfirmander (eller tidigare?). Jag fick förmånen att lära känna dem när jag började jobba i ungdomsgruppen i Spånga... och  min sista arbetsuppgift där var att åka på konfirmandläger, då var båda ledare. Jimmy var dessutom med på resan till Tanzania.
 
Så FINA!
 
Kom ut nån gång! Vi vill se er och kasta våra rosenblad på er för lycka och välgång!
 
 
Jag är så himla glad att bli inbjuden till det här bröllopet. En ynnest att bli ihågkommen till en så stor dag i en människas liv, verkligen! Och som grädde på moset fick jag träffa flera av de fina ungdomarna jag jobbade med för 8-6 år sen! Visserligen har vi kontakt på Facebook, men att en av tjejerna blivit mamma hade gått mig förbi, dock inte hennes bröllop. Underbart!
 

Det är bara att inse att "mina små" blivit stora! Puss på er allihopa!
 
 
Ja, livet är underbart. Lägger in några av fjärilsbilderna från imorse bara för att överbevisa detta faktum!
 
Kålfjäril                                         Citronfjäril                            Pärlemorfjäril
 
Påfågelöga                                                      Nässelfjäril
 
Gud är god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0