Ingen vuxen människa ...

... går väl runt och tror att livet är lätt jämt. Men ibland är det tuffare än man tror att man ska klara. Just nu är jag inne i en sån spinn och då blir små små omtänksamheter så otroligt stora och helt avgörande för att jag ska ta mig vidare en dag till. En tjejkväll, ett telefonsamtal, ett sms, min underbara familj. Tack för att ni finns <3
 
Från boulefesten med alla barn, barnbarn m.fl
 
Denna vecka ska jag vidta vissa åtgärder för att förbättra mitt mående. Bland annat ska jag gå till distriktsköterskan för en uppföljning av blodtrycket. Troligen blir det medicinering nu, men jag är ju både halvgammal, stressad och fet så det är väl inget att förvånas över. Sviterna av influensan börjar sakta klinga av.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får må bättre snart!

2013-03-10 @ 18:17:38
Postat av: Linnea

STOR Kram

2013-03-10 @ 18:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0