TGIF

        
 
Ännu en härlig dag. Långpromenad på morgonen, sen åkte jag och körde ett pass på crosstrainern, vidare till Solberga för storhandling... sen värmde jag lunch och gick ut och målade! Målade på nån timme, tog ut Bamse och Ragnar på promenad till brevlådan.
 
 
... Sen blev det mer måla. Första boden är grundmålad nu. Igår fick vi ge upp för Janne fick feber (han är jätteförkyld) och det började regna.
 
 
Det är roligt att laga mat just nu. Igår panerade jag torsk och idag gjorde jag kycklingwok. Det är jättekul att planera maten efter Points. Är som sagt jätteinspirerad just nu!
 
Nu har jag vilat en stund och fyllt i mitt grundschema från jobbet... nu ska jag diska, ta hand om en tvätt och se om jag orkar gå en långrunda till med Bamse innan det blir för mörkt.
 
                                
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0