En onsdag i flygande fläng

Började arbetsdagen på Handelsbanken angående en fond som vi hanterar. Det blev ett mycket bra möte där vi hoppas att hanteringen nu kommer att underlättas efter att vi tagit tag i det hele med gemensamma krafter.
 
                                     
 
Hann få undan lite papper och ringa ett par samtal innan lunchmusik och sopplunch. På lunchmusiken fick vi ett musikaliskt uppträdande av Teater Slava, lite annorlunda med mycket vacker fyrstämmig sång, saxofon, xylofon och kontrabas. På sopplunchen bjöds det inte på soppa utan Oxfilé Provencale. Husmor slutar till årsskiftet och detta var sista sopplunchen, hon slog verkligen på stort med denna fantastiska avskedslunch!
 
                                      
 
Hann något samtal och något papper i hast innan sorgegrupp no2, sista träffen för i år.
 
Avslutade dagen med att få undan hjälpligt på skrivbordet, packa en mapp med hemarbete och bistå en kollega.
 
Hämtade Bamse halv 6 och åkte hem. Middag var inte att tänka på efter den fantastiska lunchen så Janne värmde ostkaka och vispade grädde. Han kom hem från en kryssning med sitt arbetslag idag så han var inte heller hungrig.
 
                                       
 
Under eftermiddagen och kvällen verkar det från Oslos sida ha blivit ordning i mina studiepoäng och lektioner efter mitt intensiva mailskrivande igår. Om nu allt funkar kommer jag få in mina 10sp som saknades i mina resultat under hösten samt att det verkar som jag bara behöver vara i Oslo 2 x 2,5 timmar i vår, resten ska läsas på Ersta. Kanske behöver jag inte ens fixa övernattning utan kan åka nåt tidigt tåg dit och något sent tåg hem...? Återstår att få det bekräftat, förhoppningsvis imorgon, sen är allt klart för fixning! I helgen ska all oläst litteratur gås igenom inför tentan i Diakonivetenskap i mitten av december. 
 
Hepp hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0