Dagen efter...

Snabbt har allt gått tillbaka till det vanliga.  Imorse hade jag satt väckarklockan på 8.00 för att inte missa min tid på mammografin på Mälarsjukhuset. Hade lite problem att hitta parkeringsgaraget och det var lite ombyggnationer inne på sjukhuset, men jag hittade tillslut och kom i tid gjorde jag.
 
                
 
Efter mammografin träffade jag en kompis och kollega som bor i närheten av sjukhuset. Vi köpte wienerbrödsemlor och gick hem till henne där jag blev kvar ett par timmar. Jättetrevligt!
 
 
Handlade lite i Strängnäs på vägen hem. Hemma är det så fint med alla blommor. Och idag fick jag en bukett till, från yngsta dottern, hennes pojkvän och min "bonusdotter" - en av Bekkis bästa väninnor.
 
 
Nu sitter jag och gör back-up-bilder så jag kan tömma mobilkameran. Det utrymmet behöver jag nästa vecka!

Kommentarer
Postat av: Lotta Bergsmark

Vilken rolig bild, jag var på mammografi i måndags. Precis så är det. Det är härligt att se att din humor är på topp

Svar: Humor är ett vapen och en kraftkälla, eller hur :) Kram
Guggelutt

2014-02-12 @ 12:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0