Rådmansö

Ängla och Thyra har den mest härliga fantasi. De lekte så fint bakom fåtöljen med Bamses resebur. När vi skulle åka igår morse var den full av lek.
 
Tillbringade gårdagen på Rådmansö hos mina föräldrar. Det var extremt varm och mycket trevligt. Tog inga bilder då vi mest satt och smälte i skuggan. Bamse höll sig på mina fötter hela tiden, vi brukar ju lämna honom där när vi ska åka bort så igår höll han stenkoll på var jag var. Och han fick följa med hem. Jag åkte vid 20.30 när det började bli svalt och kom hem 22.30. Det hade regnat ordentligt bitvis på vägen hem och det var läckert att åka genom regndimmorna. Hemmavid var det gott om paddor, det är väl inte utan för utan området heter Långkärr...
 
Sanda-avfarten kl 22.30 igårkväll

En ny dag har grytt. Min resa till Färingsö har ställts in pga sjukdom så jag tänker sätta mig och knyppla en stund. Ska upp till Storstan lite senare.... Sushi och zonterapi med bästisen står på dagens meny och det åker jag gärna några mil för.
 
Vinbärsfuks i glaspaviljongen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0