En tisdag i november

Vad finns det att säga? Älskar mitt liv just nu! Var med på morgonbönen idag, en fantastisk förmån som vi har varje morgon kl 09.30. Jag är med så ofta jag kan. Sen var det diakonimöte vilket är kanon för mig och kollegan som så sällan har tid med varandra. Nu blev det ordentligt av, och vi gick dessutom ut och åt lunch tillsammans efter mötet. Kommer sakna henne när hon slutar men ser det som att jag har en ny värdefull bekantskap i en annan del av Svea rike.
 
                              
 
Efter lunch personalmöte och därefter sorgegrupp, hämtade Bamse ett par minuter i 18.00 och var hemma halv åtta ungefär. Tog ut  Bamse på en kortis, gick in till grannen med Salmbärssylt och -gelé samt ett vindspel från Drak-Johan i form av en nyckelpiga innan jag gjorde en mycket enkel middag till mig och Bamse. Kvällen har jag ägnat åt Bamse och de två första avsnitten av första säsongens "Vikings" som jag nu har i min ägo... samt kvällspromenad ... sängen hägrar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0