Easy going Monday

 
La mig tidigt igår och sov extremt bra inatt. Ändå lite småsegt att ta sig ur sängen när det ännu är mörkt... Jobbdagen har varit halv och lugn. Ett besök samt förberedelser för framtida uppgifter. På eftermiddagen var jag ledig så jag tog mig till bästisen för sushi-lunch, zonterapi och thé innan jag hämtade Bamse halv sex. Det är ett tag sen jag fick zonterapi nu och det slog nock på mig idag. Är helseg och avspänd... så jag hoppas att Bamse ska vara lugn inatt... för vi sover i svärmors lägenhet. Sist vaknade jag flera gånger av att han satt och hängde över mig, precis som om han undrade om vi inte skulle åka hem snart. Men jag tycker det är skönt att inte behöva pendla varje dag. 
 
                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0