Lazy Sunday

Jösses vad jag sover. Men jag sover så gott! Såg 45 minuter Bond igår, sov en timme och såg sista kvarten... vaknade strax efter 10 imorse! tog en lugn morgon och gick ut en långis med Bamse efter 11 när han behagat masa sig upp. Annat blir det imorgon ...
 
 
Krattat löv, läst tidningen som låg på trappen när vi vaknade (vi får den efter grannen), suttit och tittat på Janne när han mekat grannens bil, tömt lövtunnan i sällskap av bara Bamse (Ragnar är jag lite försiktig med efter gårdagens äventyr), fotat svampar och vårtbitare...
.
 
....ätit uppvärmd lunch och middag med alldeles för få ProPoints så efter kvällspromenadens intjänade ProPoints skulle jag nog kunna klämma en pizza med gott samvete... men det tänker jag givetvis inte göra!
 
 
Nu har Bamse och jag varit ute på dagens andra och sista långis, jag har duschat och ska göra nåt slappt medan håret torkar lite... Livet är gott
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0