Tisdag hela dan

Intagit ryggläge hos svärmor och summerar dagen med en kort mobilblogg. Gick upp vid sex och utförde alla morgonsysslor som vanligt och åkte sen till jobbet. Hann med lite småärenden innan jag åkte iväg till Stuvstakyrkan för sista planeringen av Världsböndagen. Tillbaka på jobbet efter ett par timmar för lunch och därefter kunskapsdag och föreläsning om diakonalt förhållningssätt (mer spännande än det låter). Synen på vad ett diakonalt förhållningssätt i pastoratet varierar något men är ändå förvånansvärt samstämmigt, det kan nämligen spreta nåt enormt. Föreläsaren är en vän till mig, vi har tidigare haft mycket med varandra att göra efter en resa till Tanzania 2007.
 
Vi fick semlor till fikat denna fettisdag
 
Efter ytterligare någon timmes jobb åkte jag och handlade frukost, hämtade Bamse, gick ut med honom och fixade middag åt oss uppe hos svärmor. Hon är på landet så vi huserar fritt i lägenheten... Strax efter 18.00 åkte jag iväg till Hagsätra för knyppelkväll.
 
 
Nu ligger jag här och funderar på om jag ska knyppla en stund till... för frågan är om jag kommer att sova hela natten om jag lägger mig nu....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0