Varierat

Intagit ryggläge i svärmors lägenhet och kör pekfingervalsen på mobilen i ett försök art sammanfatta det senaste i livet...
 
Började gårdagen hos healern. Fråga mig inte hur hon gör men hon får bort värk. Höft och knän är mycket bättre igen. Resten av dagen ägnade jag åt plugget. Jag hade fått lov att ta en dag för att skriva examensuppgift i metodkursen och den tog jag ut igår. Den blev inte klar men jag hann en hel del och jag har gott om tid. Den går ut på att beskriva vad masteruppsatsen ska handla om och hur den ska genomföras ... typ.  I mars kan den  seminariebehandlas i ett diakoniforskningsforum på Ersta och sen ska den mailas till Oslo 1 maj innan den riktiga examinationen i juni. På kvällen hade jag min knyppelcirkel på ABF i Strängnäs och  efter det packade jag för två dagar innan jag tillät mig att virka ett par timmar.
 
 
Dagen har bestått av möten och uppföljning ... Och ikväll meditation.
 
 
Jag tror jag ska försöka få igång svärmors TV och leta upp virknålen innan kvällspromenaden med Bamse.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0